Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozvoj personálního řízení podniku
Lupačová, Eva ; Kryšková, Helena (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší problém, který souvisí s rozvojem personálního řízení podniku. Obsahuje návrhy na zlepšení motivace zaměstnanců pomocí několika nových nástrojů, které společnost doposud nepoužívala. Dále se zabývá systémem hodnocení zaměstnanců.
Proces hodnocení zaměstnanců v organizační složce příspěvkové organizace
Březinová, Pavlína ; Furmaníková, Lada (vedoucí práce) ; Štegmannová, Ingrid (oponent)
Diplomová práce má charakter případové studie a její obsah jsem zaměřila na procesy hodnocení, vzdělávání a odměňování zaměstnanců v organizační složce příspěvkové organizace. V úvodní části věnuji pozornost názorům odborníků na personální řízení s akcentem na sledované oblasti. Zvláštní důraz kladu na proces hodnocení, jeho metody, hodnotící kritéria, klasifikaci, osobnost hodnotitele a vlastní průběh setkání hodnotitele s hodnoceným. Dále jsem se zaměřila na vzdělávání a odměňování pracovníků jako na procesy navazující na hodnocení. V oblasti vzdělávání mě zajímal pohled odborníků na identifikaci potřeb vzdělávání, jeho plánování a vyhodnocování výsledků. Na odměňování jsem nahlížela jako na jeden z nejefektivnějších nástrojů motivování pracovníků v souvislosti s převedením hodnocení na odměňování. V aplikační části diplomové práce jsem provedla hloubkovou analýzu stávající úrovně procesu hodnocení a procesů na něj navazujících - vzdělávání a odměňování pracovníků ve sledované organizační složce. Pro získání relevantních dat jsem použila dvě metody: analýza dokumentace a rozhovory. Údaje získané z písemných dokumentů a rozhovorů jsem porovnávala s poznatky získanými z odborné literatury. Interpretací analyzovaných dat vznikly výstupy, které se staly východiskem pro navržení postupů v oblasti...
Personální rizika v práci ředitele MŠ
Vavřinová, Alena ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Lisnerová, Romana (oponent)
Závěrečná bakalářská práce se zabývá personalistikou, jednou ze základních manažerských funkcí. Znalost základních manažerských funkcí je důležitým předpokladem pro kvalitní řídící činnost ředitele mateřské školy. Je důležité poukázat, že management školy je v současnosti odpovědný mnohem více za chod mateřské školy než dříve. Práce se zabývá analýzou současného stavu vybraných personálních činností - přijímání pracovníků, adaptace pracovníků, hodnocení, vzdělávání a rozvoj pracovníků. Klade si za cíl popsat personální rizika v práci ředitele mateřské školy a navrhnout změny na zlepšení. Základní vybranou metodou pro dosažení stanoveného záměru je dotazníkové šetření pro vedoucí pracovníky mateřské školy. Doplňující technikou je rozhovor. První část této práce se věnuje teoretickým poznatkům z oblasti personální práce ve dvou rovinách - obecné a zaměřené na školství. Druhá, praktická část analyzuje proces vybraných personálních činností, popisuje možná personální rizika, rekapituluje výzkumný záměr, včetně návrhů na změny ke zlepšení.
Připravenost vybraného podniku a jeho zaměstnanců v okrese Tábor na únik chemických látek z provozu
NOVOTNÁ, Karolína
Bakalářská práce popisuje problematiku připravenosti vybraného podniku a jeho zaměstnanců na únik chemických látek z provozu. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou vybraného podniku, skutečnou chemickou havárií, která se ve vybraném podniku stala, právními předpisy, které se týkají problematiky tématu práce, chováním obyvatel v případě úniku nebezpečné chemické látky, školením zaměstnanců a začleněním činností podle míry požárního nebezpečí, jsou zde vysvětleny pojmy jako chemická havárie, havarijní plánování, požární evakuační plán. Cílem práce bylo vyhodnotit připravenost vybraného podniku a jeho zaměstnanců v okrese Tábor na únik chemických látek z provozu. Připravenost zaměstnanců se hodnotila pomocí dotazníkového šetření, připravenost podniku porovnáním platné odpovídající legislativy s interními dokumenty. Výzkumná otázka byla formulována jako: "Jaká je reálná připravenost podniku na únik chemických látek z provozu?" Během výzkumu bylo zjištěno, že vybraný podnik má vypracované interní dokumenty v souladu s platnou legislativou a pomocí dotazníkového šetření bylo zjištěno, že jeho zaměstnanci na únik chemických látek jsou dobře připraveni. Takže reálná připravenost podniku je dobrá. V metodice práce je popsáno, jakým způsobem byl prováděn výzkum mezi náhodně vybranými respondenty. Navzdory dobré připravenosti bylo zjištěno, že všichni dotazovaní respondenti by se nezachovali správně při úniku nebezpečné chemické látky z provozu a všichni zaměstnanci nejsou školeni v pravidelném časovém intervalu v oblasti požární ochrany. Výsledky této práce budou poskytnuty vybranému podniku pro účely posouzení připravenosti na únik chemických látek z provozu.
Rozvoj personálního řízení podniku
Lupačová, Eva ; Kryšková, Helena (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší problém, který souvisí s rozvojem personálního řízení podniku. Obsahuje návrhy na zlepšení motivace zaměstnanců pomocí několika nových nástrojů, které společnost doposud nepoužívala. Dále se zabývá systémem hodnocení zaměstnanců.
Proces hodnocení zaměstnanců v organizační složce příspěvkové organizace
Březinová, Pavlína ; Furmaníková, Lada (vedoucí práce) ; Štegmannová, Ingrid (oponent)
Diplomová práce má charakter případové studie a její obsah jsem zaměřila na procesy hodnocení, vzdělávání a odměňování zaměstnanců v organizační složce příspěvkové organizace. V úvodní části věnuji pozornost názorům odborníků na personální řízení s akcentem na sledované oblasti. Zvláštní důraz kladu na proces hodnocení, jeho metody, hodnotící kritéria, klasifikaci, osobnost hodnotitele a vlastní průběh setkání hodnotitele s hodnoceným. Dále jsem se zaměřila na vzdělávání a odměňování pracovníků jako na procesy navazující na hodnocení. V oblasti vzdělávání mě zajímal pohled odborníků na identifikaci potřeb vzdělávání, jeho plánování a vyhodnocování výsledků. Na odměňování jsem nahlížela jako na jeden z nejefektivnějších nástrojů motivování pracovníků v souvislosti s převedením hodnocení na odměňování. V aplikační části diplomové práce jsem provedla hloubkovou analýzu stávající úrovně procesu hodnocení a procesů na něj navazujících - vzdělávání a odměňování pracovníků ve sledované organizační složce. Pro získání relevantních dat jsem použila dvě metody: analýza dokumentace a rozhovory. Údaje získané z písemných dokumentů a rozhovorů jsem porovnávala s poznatky získanými z odborné literatury. Interpretací analyzovaných dat vznikly výstupy, které se staly východiskem pro navržení postupů v oblasti...
Kompetenční model jako nástroj pro tvorbu systematického vzdělávání ve studentské organizaci
Polenová, Kristýna ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Šafránková, Jana Marie (oponent)
Cílem této práce je vytvořit kompetenční model pro pozice nových členů ve studentské organizaci a následně navrhnout seznam typů vzdělávacích akcí, kterých by se měli daní členové zúčastnit v průběhu první poloviny roku působení na nové pozici. Stanovenému cíli práce odpovídá i její struktura. Teoretická část této diplomové práce je rozdělena na dvě kapitoly. V první jsou čtenářům přiblíženy pojmy jako jsou kompetence, vzdělávání zaměstnanců, rozvoj, kompetenční model a řízení podle kompetencí. Seznámení se s těmito termíny je klíčové pro pochopení problematiky managementu vzdělávání. V druhé kapitole jsou již přiblíženy jednotlivé metody rozvojových a vzdělávacích aktivit, systematické vzdělávání a jeho fáze a tvorba kompetenčního modelu v organizaci. Poznatky, které jsou v teoretické části zmíněny, vznikly původně pro podnikové prostředí. Jedná se však o témata, jenž jsou řešena i ve vzdělávacích organizacích a také v organizacích, pro něž je vzdělávání členů vedlejším předmětem činnosti. Na teoretickou část navazuje část výzkumná. V ní jsou čtenáři nejprve seznámeni s metodologií výzkumného šetření. Následuje popis organizace a konkrétní pobočky AIESEC ČZU Praha. Dále je uvedený vytvořený kompetenční model pro jednotlivé pozice nových členů v organizaci AIESEC a jsou určeny požadované úrovně...
Personální rizika v práci ředitele MŠ
Vavřinová, Alena ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Lisnerová, Romana (oponent)
Závěrečná bakalářská práce se zabývá personalistikou, jednou ze základních manažerských funkcí. Znalost základních manažerských funkcí je důležitým předpokladem pro kvalitní řídící činnost ředitele mateřské školy. Je důležité poukázat, že management školy je v současnosti odpovědný mnohem více za chod mateřské školy než dříve. Práce se zabývá analýzou současného stavu vybraných personálních činností - přijímání pracovníků, adaptace pracovníků, hodnocení, vzdělávání a rozvoj pracovníků. Klade si za cíl popsat personální rizika v práci ředitele mateřské školy a navrhnout změny na zlepšení. Základní vybranou metodou pro dosažení stanoveného záměru je dotazníkové šetření pro vedoucí pracovníky mateřské školy. Doplňující technikou je rozhovor. První část této práce se věnuje teoretickým poznatkům z oblasti personální práce ve dvou rovinách - obecné a zaměřené na školství. Druhá, praktická část analyzuje proces vybraných personálních činností, popisuje možná personální rizika, rekapituluje výzkumný záměr, včetně návrhů na změny ke zlepšení.
Celoživotní vzdělávání, výběr zaměstnanců a podniková kultura ve vybraném podniku
PÍPALOVÁ, Kateřina
Hlavním cílem této diplomové práce je charakterizovat formy vzdělávání ve vybraném podniku, analyzovat ve vztahu k podnikové kultuře a navrhnout změny vedoucí k žádoucímu stavu budoucí znalostní ekonomiky. V souvislosti s tématem a hlavním cílem práce je výzkum zaměřen také na podnikovou kulturu, získávání a výběr zaměstnanců. Teoretická část se skládá z teoretických poznatků, které se vztahují k problematice rozvoje zaměstnanců prostřednictvím celoživotního vzdělávání, k problematice výběru zaměstnanců a podnikové kultury, která zajišťuje posun ke znalostní ekonomice. Praktická část obsahuje informace o vybrané společnosti. Tato část také sestává z analýzy podnikové kultury, výběru a vzdělávání zaměstnanců, a to prostřednictvím využití kvantitativních a kvalitativních metod zkoumání. Získané výsledky jsou základem pro navržení efektivních změn. Na konci diplomové práce jsou navrženy změny, které by měly zlepšit stávající situaci, zejména oblast vzdělávání, aby bylo v budoucnu dosaženo posunu ke znalostní ekonomice.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.